پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
این روزها بازار نوشیدنی های حاوی انواع تخم های شربتی و گیاهی، روز به روز در حال داغ تر شدن است.
کد خبر: ۸۸۵۰

تیتر20 - شاید به دلیل اشباع بازار نوشیدنی ها از انواع مختلف محصولات و تولیدات برند های داخلی و خارجی است که مدتی است تولید کنندگان به دنبال ایجاد تفاوت های اساسی در تولیدات خود هستند.
تولید کنندگان برای حصول این تفاوت چندین آیتم را مورد نظر خود قرار داده اند. مطالعه رویکرد های اخیر تولید کنندگان نوشیدنی در ایران حاکی است که این برند ها در استراتژی های خود در وهله اول نگاه به سلامت و حتی بهبود برخی از بیماری ها را مورد توجه قرار داده اند. 
رویکرد دوم ایجاد تنوع از نظر ذائقه مصرف کننده و گذر از طعم های متعارف و سنتی است که شاید برای بازار مخاطب اندکی ملال آور شده باشد. در نهایت رویکرد سوم ایجاد تنوع شکلی و ظاهری است که در ایجاد علاقه مصرف کننده عامل اثرگذاری است.
ورود نوشیدنی های تخم شربتی از جمله نوشیدنی های حاوی دانه ریحان یکی از دستاوردهای این تغییر دیدگاه از سوی تولید کنندگان است. 
تا این جای کار، قراین حاکی است که مصرف کننده نیز به دنبال تنوع اساسی در ساختار و شکل نوشیدنی های موجود در قفسه های فروشگاهی است و این تغییر ماهیت می تواند برای وی بسیار خوشایند باشد. 
نوشیدنی دانه ریحان «ویتا» (VITA) یکی از تازه ترین محصولاتی است که در این راستا تولیدو به به بازار مصرف ارائه شده است. 
دانه ریحان که در دسته گیاهان دارویی قرار می گیرد دارای خصلت ها و ویژگی های بسیاری است که از آن جمله می توان به مواردی از این دست اشاره کرد: ‌رفع عطش، تسکین گلود درد، تقویت دستگاه گوارشی، کاهش استرس، لطافت پوست، کاهش وزن، غنی از آنتی اکسیدان، و سرشار از مواد معدنی.
به این ترتیب مشاهده می شود که سه رویکرد فوق در تولید محصولات تازه وارد شده به بازار، در نظر تولید کنندگان اهمیت داشته به تبع آن در حال تغییر عملکردهای خود در صنعت تولید نوشیدنی هستند.
این روزها بازار نوشیدنی های حاوی انواع تخم های شربتی  و گیاهی، روز به روز در حال داغ تر شدن است.

ارسال نظرات
موضوعات روز