پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷
این برند شناخته شده در نظر دارد از این پس حوزه فعالیت خود را گسترش داده و از وضعیت تک محصولی به در آید و علاوه بر الویه انواع ساندویچ ها، سس ها، خوارک ماکارونی، و بندری و امثال آن را به سبد محصولات خود اضافه نماید.
کد خبر: ۸۷۲۵

تیتر20 - «نامی نو» از آن نشان های تجاری بود که یک باره و به صورت خلق الساعه در قفسه یخچال فروشگاه های کشور، آن هم در قالب بسته هایی از خوارک الویه خوشمزه درخشیدن گرفت و خیلی سریع خودش را در بازار مواد غذایی تثبیت کرد و گوی سبقت را از همگان ربود.
درخشش این برند تا جایی بود که از آن زمان به این سو، در واقع عبارت «خوارک الویه» مساوی با «نامی نو» تلقی می شود و تقریبا در لحظه اول برای «الویه» مابه ازای دیگری متصور نیست.
اما به نظر می رسد این برند شناخته شده در نظر دارد از این پس حوزه فعالیت خود را گسترش داده و از وضعیت تک محصولی به در آید و علاوه بر الویه انواع ساندویچ ها، سس ها، خوارک ماکارونی، و بندری و امثال آن را به سبد محصولات خود اضافه نماید.
این برند که دارنده اولین گواهی نامه استاندارد اولیه در ایران است، با استفاده از سابقه درخشانی که در چند سال گذشته از خود برجای گذاشته است خواهد توانست امپراتوری خود را در صنعت غذای ایران توسعه داده و به یکی از فعالان بی رقیب این حوزه بدل شود. 
به این ترتیب باید گفت که از این پس «نامی نو» دیگر اسمی برای یک الویه نیست و باید از انتظار شکوفایی یک برند معتبر دیگر در صنعت غذای ایران با طیف گسترده تری از محصولات غذایی بود.
این برند در سال 1380 برای اولین بار تولید سالاد اولیه را به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست در دستور کار خود قرار داد و پس از مدتی محصولات خود را در همان فیلد الویه متنوع تر کرده و الویه ژامبون، الویه مرغ و خوراک ماکارونی را نیز در دستور کار قرار داد. 
البته کمی بعد، تولید برخی از سس ها که از جمله مواد اولیه تولید الویه هم به شمار می رفت در دستور کار این برند قرار گرفت که شاید یکی از رموز موفقیت این برند در تولید الویه ای متفاوت در همین سس های اختصاصی آن نهفته باشد.
در راستای همین توسعه گام به گام بود که مدتی است این برند خط تولید انواع ساندویچ آماده، کلاب مرغ و ژامبون، باگت مرغ و ژامبون، فیله مرغ و ساندویچ طلایی را در دستور کار خود قرار داده است.
باید دید که آیا با توجه به حافظه تاریخی خوبی که مصرف کننده ایرانی از «نامی نو» دارد، استقبال از سایر محصولات این برند نیز مانند اولیه پر طرف دار « نامی نو» خواهد بود؟
گفتنی است نامی نو اولین دارنده نشان استاندارد ملی الویه در کشور است واین برند برای اولین بار در صنعت مواد غذایی کشورپروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای تولید الویه را بدست آورده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز