پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
برند زرکام، زیرمجموعه گروه صنعتی وپژوهشی زر، بعد از تاسیس کارخانه، اکنون دومین سال ورود به حوزه شیرینی و شکلات را سپری میکند؛ برندی که نمونه موفق توسعه و تعمیم گروه زر است.
شرکت جهان فولاد سیرجان در سال ۱۴۰۲ با نگاه صادراتی متمرکز بر تولیدات خود توانست درآمد مستقیم حاصل از این بخش را با رشد ۴۲ درصدی همراه کند که میتواند نوید بخش اتفاقات خوبی برای سال ۱۴۰۳ باشد. البته باید دید این مجموعه در حوزه توسعه سبد محصولاتی خود و تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالا از چه سیاستی استفاده میکند که منجر به رشد ۴۲ درصد سال گذشته خواهد شد.
در سالهای اخیر با وجود تاکید بر مزیت صادرات کالا به روسیه و منطقه اورآسیا، گزارش عملکرد ۹ ماهه بندرانزلی نشان میدهد که بیشتر وارد کننده کالا بوده که ناشی از ضعف سرمایه گذاری و بی توجهی به تجارت در منطقه آزاد انزلی بوده است.
نقش منطقه آزاد قشم در سالهای اخیر بیشتر از جنبه گردشگری برجسته شده است، در حالی که امضای تفاهمنامه با سازمان پیمان شانگهای قشم را یک گام دیگر به نقطه اتصال هاب انرژی و تجارت جهان نزدیک کرده است.