شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۶
سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«دربازی با پدیده فقط به این فکر می‌کنیم که به روند شکست ناپذیری‌مان ادامه بدهیم.
کد خبر: ۹۳۱۵

تیتر20 - برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری تیمش قبل از بازی با پدیده گفت:«می دانم که بازی سختی مقابل پدیده داریم.فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت مقابل پدیده به تساوی رسیدیم که هر دو بازی های سختی بود.آنها تیم قدرتمندی هستند و ما به خوبی این را درک می کنیم.»

او با بیان اینکه می خواهند روند شکست ناپذیری را ادامه بدهند گفت:«در این بازی سه بازیکن خودمان را دراختیار نداریم.البته بازیکن جایگزین داریم و توقع داریم که تمام توان خودشان را برای این بازی بگذارند. ما در مشهد هواداران زیادی داریم و بازیکنان من موظف هستند که بهترین عملکرد را از خودشان داشته باشند.واقعا ناراحت می شوم از اینکه نتوانیم هواداران مان را شاد کنیم.می‌خواهیم به روند نباختن خود ادامه دهیم، در یک سال و نیم اخیر تنها یک شکست داشتیم و طبیعی است که قصدمان این است که به این روند ادامه دهیم.»

برانکو ادامه داد:«ما قبل از هر بازی هیجان خاص خودش را داریم و این اسمش استرس نیست. بهترین شغل دنیا فوتبال است. طبیعی است که یکی ببرد و یکی ببازد اما از بازیکنانم می‌خواهم که از نمایش خود لذت ببرند.»

خبرنگاری از او درباره جدایی انصاری سوال کرد که برانکو این واکنش را نشان داد:«موضعم در خصوص انصاری را پیشتر از این مشخص کردم و تا جایی که به من مربوط می‌شود من مخالفتم را با جدایی وی اعلام کرد‌ه‌ام.انصاری، بازیکنی با اخلاق و با کیفیت است، می‌دانیم که این فرصت بزرگی برای زندگی وی است اما اگر به او اجازه جدایی بدهم، چطور فردا در روی هواداران و بازیکنان نگاه کنم و آنها را ببینم؟»

سرمربی پرسپولیس درباهر نقطه قوت پدیده گفت:«پدیده تیمی منسجم است و آمار نشان می‌دهد که گل‌های زیادی زده‌اند و گل‌های زیادی هم خورده‌اند. بازیکنان مهمی دارند، مثل کفشگری، گردان و ... اما هیچ‌گاه در خصوص فرد صحبت نمی‌کنم زیرا وقتی مربی جوانی بودم اتفاقی افتاد که در خصوص گلری صحبت کردم، گفتم کیفیت ندارد و در همان بازی، آن گلر بهترین کیفیت را از خود به نمایش گذاشت. بازی و عملکرد هر بازیکن، غیرقابل پیش‌بینی است و فوتبال مقررات خاصی ندارد، اما در اینکه پدیده تیم خوبی است شکی نیست. این نکته را باید بگویم که آنها کم‌کم دارند شکل بازی خود را تغییر می‌دهند و نشان داده اند خطرناکند./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز