دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴
برند فرانسوی

تیتر20 - کیانا اکبری - «نابوكو» (Nabucco) يكي از معتبر‌ترين برندهاي فرانسوي در زمينه عطرهاي نيش فرانسوي است.
اين برند كه به ساخت عطرهاي خاص و گرانقيمت دست‌ساز معروف است. روز يكشنبه سوم خرداد ماه توسط نماينده رسمي اين كمپاني از كشور فرانسه در هتل پارسيان آزادي تهران برگزار شد. حضور نمايندگان صنعت عطر ايران و فروشندگان برجسته اين بازار، نشان از اهميت رويداد فوق داشت.
ماجراي توليد اين برند و شكل دهي اوليه آن به سال 1997 باز مي‌گرد كه در آن زمان سه مرد كه شامل يك رايحه شناس، يك زمين شناس و يك طراح بودند، در شهر پاريس ايده اوليه خود را در باره ايجاد يك برند ويژه به عمل تبديل كردند و به اين ترتيب برند نابوكو بر اساس چهار ستون و ايده اصلي كه عبارت بودند از: پيدايش، دانش، كار و انتقال شكل گرفت.
در حال حاضر برند و كمپاني نابوكو يكي از مشهورترين كمپاني‌هاي سازنده عطرهاي دست ساز است كه در ساختنش هيچ ماشيني به كار نمي‌رود و تمام پروسه توليد در آن با كمك دست و بهره مندي از حواس پنجگانه انسان صورت مي‌گيرد.
در طراحي شيشه‌هاي اين عطر نيز با بهره‌گيري از المان‌هاي ماه و خورشيد و زمين كه در زمينه شيشه عطر‌هاي نابوكو ديده مي‌شود ارتباط بصري خوبي با طبيعت پيرامون ايجاد شده است.
در بسته بندي‌هاي برند نابوكو، تيره و روشن بودن، هويت اصلي است كه براي نشان دادن شب و روز از آن استفاده مي‌شود. ضمن اينكه لايه داخلي نيز القاكننده ماه و خورشيد است.
شعار محوري اين برند آميختگي بدن و با روح انسان است كه در عين حال دربردارنده مهم‌ترين استراتژي مديران اين برند در توليد محصولات نيز هست.
اين برند در توليد محصولات خود از گذشته الهام گرفته است. به اين شكل كه چطور از ابزار و راه حل‌هاي ساده براي خلق محصولات استفاده شود و چطور مي‌شود، تا جايي كه ممكن است با حذف ماشين‌آلات و با استفاده از دست و حواس انساني محصولي كامل را توليد كرد.
در حال حاضر اين برند در معتبرترين مراكز صنعتي و فروشگاه‌هاي دنيا فروشگاه‌هايي دارد و در كشورهاي فرانسه، آلمان، لهستان، امارات، هلند، ايتاليا و بسيار از كشورهاي ديگر مي‌توان فعاليت جدي اين برند را ديد.
همچنين تعدادي از گالري‌هاي مشهور دنيا از جمله مشهورترين گالري‌هاي شهر پاريس، دوسلدورف آلمان، فنويك لندن، ريولي آركاد دوحه و... محلي براي عرضه محصولات برند نابوكو هستند.
گفتني است؛ به دلیل اينكه روغن به كار رفته در توليد اين عطرها 75 درصد است، نمي‌توان آن را اسپري كرد و به همين منظور استفاده عطرهاي برند ناباكو به وسيله ميله مخصولي انجام مي‌شود كه باعث مي‌شود هر ميزان عطري كه مي‌خواهيد استفاده كنيد.
به نظر مي‌رسد با توجه به خاص‌بودن اين برند، حضورش در تهران مي‌تواند بخش خاصي از بازار محصولات عطريات را پوشش دهد.
لازم به ذكر است كه اصطلاح Perfum fin به‌طور انحصاري توسط نام تجاري ناباكو ايجاد و استفاده شد كه عنواني براي عطرهاي بدون الكل و با تضمين بالاترين غلظت روغن عطر به كار مي‌رود./آسیا

ارسال نظرات
موضوعات روز