يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
بازیگر سینما و تئاتر که این روزها با نمایش «فیزیکدان‌ها» به کارگردانی «مهدی کمیلی» روی صحنه حضور دارد با انتقاد از فضای تجاری حاکم بر تئاتر کشور گفت: متاسفانه به سمت و سویی می‌رویم که مناسبات فضای تئاتر کاملا مادی شده است و هنر حاشیه‌نشین شده است.
کد خبر: ۶۶۳۴۹

تیتر۲۰- سارا فتحی اظهار داشت: اگر بازیگر چهره‌ای در هر کاری حضور داشته باشد می‌تواند برگ برنده را در دست داشته باشد و این برگ برنده صرفا برای کار هنری نیست بلکه برای گیشه است.

وی افزود: این مساله خیلی برای شخص من خوشایند نیست. دوست دارم خود بازیگران تئاتر با آن همه توانایی و مهارت‌هایشان در عرصه تئاتر، بدون حضور بازیگر چهره بتوانند گیشه خوبی داشته باشند که تا حدودی این روزها در برخی از نمایش‌ها شاهد آن هستیم. قطعا بازیگرهای تئاتر درخشان و بی‌نظیری داریم که چون خیلی در بین عوام شناخته شده نیستند مردم برای دیدن نمایش‌هایشان شاید هزینه نکنند و وقت نگذارند.

بازیگر نمایش جایی در میان خوک ها (پدرام آزموده ۱۴۰۲) همچنین درباره حضور بازیگران تئاتر در عرصه تصویر و این که به خوبی آیا از این بازیگرها در عرصه سینما و تلویزیون استفاده شده است یا خیر؟ گفت: به تازگی تا حدودی این اتفاق رقم خورده و از بازیگرهای تئاتر در عرصه تصویر استفاده می‌کنند که همواره باعث شده شاهد حضور بازی‌های درخشان تر و متفاوت‌تری باشیم.

بازیگر فیلم سینمایی بی‌تابی بیتا(مهراد فرید ۱۳۹۰)درباره چالش خود در نمایش فیزیکدان‌ها اظهار داشت: ۱۰ روز پیش از شروع پروژه به تیم اضافه شدم و تمام تلاشم را کرده‌ام که به بهترین شکل از پس این چالش بربیام.

بازیگر مجموعه راز ناتمام( امین امانی ۱۴۰۰) گفت: هر شب اتود می زنم و با کارگردان در مورد کاراکتر گفت و گو دارم که بتوانم ابعاد بیشتری از نقش را بشناسم و کارگردان بسیار صبورانه با من همراه بود.

ایفای نقش اصلی نمایش برای من چالش بزرگی بود
این بازیگر تئاتر اظهار داشت: ایفای نقش اصلی زن در این نمایش برای من چالش بزرگی بود و پر از دیالوگ بود که در مدت زمان خیلی کم، به دیالوگ‌ها مسلط شدم و با مهر و همراهی اعضای گروه تمرینات فشرده ای داشتم و خوشحالم که تونستم از پس این چالش بربیام.

وی تاکید کرد: مردم باید تماشای تئاتر را جزء جدایی ناپذیر سبد اقتصادی - فرهنگی خودشان بدانند./ایرنا

ارسال نظرات
موضوعات روز