پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
تیتر20 // با هدف راهیابی به جمع 5 خودروساز برتر ایران
«ایستا موتور ارس» در تلاش است ضمن ایجاد کارخانه تولیدی خودرو، خود را به عنوان یکی از شرکت های تخصصی بخش خصوصی کشور در صنعت خودرو و صنایع و خدمات وابسته به جامعه مصرف ایران معرفی کند.
کد خبر: ۶۴۵۱۷
توسعه شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس فروش «ایستا موتور ارس» در سراسر کشور
تیتر20 - یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که صنعت خودرو در ایران با آن روبرو است، عدم رقابت‌پذیری و وجود انحصار در آن است که این دو مساله موجبات نارضایتی مشتریان را فراهم آورده است. در همین رابطه طی چند سال اخیر بر تعداد شرکت‌های خصوصی در صنعت خودرو افزوده شده که باید این مسئله را به فال نیک گرفت.

یکی از این شرکت‌ها، «ایستا موتور ارس» بوده که در تلاش است ضمن ایجاد کارخانه تولیدی خودرو، خود را به عنوان یکی از شرکت های تخصصی بخش خصوصی کشور در صنعت خودرو و صنایع و خدمات وابسته به جامعه مصرف ایران معرفی کند.

توسعه شبکه نمایندگی‌های «ایستا موتور ارس»
بر همین اساس شرکت «ایستا موتور ارس» در نظر دارد در راستای توسعه شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و ارائه خدمات مناسب به مشتریان بازار هدف خود در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی ،اصفهان ،فارس، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران،گلستان، اردبیل، گیلان، یزد، بوشهر، خوزستان، کرمان و کرمانشاه نمایندگی فعال انتخاب و اعطا کند.

ایستا موتور ارس با توجه به برنامه‌ای که توسعه شبکه نمایندگی‌های خود دارد، در نظر دارد تا به هدفی بزرگتر دست پیدا کند، این شرکت بر آن است تا با ارائه راهکارهای کارآمد در حوزه تولید خودرو، گامی موثر در جهت رفع مشکلات عرضه و تقاضا و رفع نیاز مخاطبان برداشته و مطابق سند چشم انداز در افق 1404، تا چند سال آینده به عنوان یکی از پنج شرکت برتر در حوزه ی تولید و توسعه انواع خودرو در ایران شناخته شود.

 این در حالیست که «لئو ام ایکس 8» به عنوان، محصول «ایستا موتور ارس» در حال حاضر در بازار خودروی کشور در بخش شاسی بلندها حضور دارد، این شرکت قصد دارد با توسعه شبکه نمایندگی‌ها فروش و خدمات پس از فروش بازار محصولات خود را توسعه دهد که این موضوع می‌تواند از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.
توسعه شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس فروش «ایستا موتور ارس» در سراسر کشور
چرا ایستا موتور ارس شبکه نمایندگی‌های خود را توسعه می‌دهد؟
گسترش شبکه نمایندگی‌های شرکت ایستا موتور ارس کشور جنبه‌های مختلفی دارد، اولین موضوع در این رابطه با گسترش نمایندگی‌های شرکت، مشتریان در مناطق مختلف ایران به راحتی می‌توانند از خدمات پس از فروش و تعمیرات خودرو استفاده کنند. این موضوع می‌تواند مشتریان را قانع کند و اعتماد آن‌ها را به شرکت افزایش دهد.

 در وهله بعدی گسترش نمایندگی‌های ایستا موتور ارس در سراسر ایران می‌تواند فرصت‌های شغلی را در مناطق مختلف ایجاد کند. این نمایندگی‌‌ها نیاز به کارمندان، تعمیرکاران و فروشندگان خواهند داشت که می‌تواند به ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادی در آن مناطق کمک کند.

گسترش نمایندگی‌ها می تواند باعث افزایش رقابت در بازار خودرو شود. این رقابت می‌تواند به نفع مشتریان باشد، زیرا قیمت‌ها را می‌تواند کاهش دهد و کیفیت خدمات را بالاتر ببرد. همچنین با افزایش نمایندگی‌ها، لوازم یدکی این شرکت در سراسر ایران به راحتی در دسترس خواهد بود. این موضوع بهبود قابلیت تامین قطعات یدکی و تعمیرات خودروها را به همراه خواهد داشت.

اهمیت توسعه شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش
توسعه شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در صنعت خودرو بسیار مهم است و برای تامین رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات ضروری بوده، این شبکه نمایندگی‌ها عموماً مسئولیت‌هایی مانند تعمیرات، خدمات نگهداری، تعویض قطعات و تامین قطعات یدکی را بر عهده دارند.

از سویی اهمیت توسعه شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو به این دلیل است که با ایجاد شبکه نمایندگی گسترده و کیفیت خدمات بالا، مشتریان به راحتی می‌توانند به خدمات پس از فروش مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز به تعمیرات و خدمات فنی، به سرعت راه حلی برای مشکلات خود پیدا کنند. این امر بهبود رضایت مشتریان را به همراه دارد و باعث افزایش اعتماد آن‌ها نسبت به برند خودرویی می‌شود.

همچنین توسعه شبکه نمایندگی‌ها می‌تواند بهبود کیفیت خدمات پس از فروش را تضمین کند. با ارائه آموزش‌های تخصصی به تعداد بیشتری از تکنسین‌ها و فنی‌ها، این شبکه‌ها می‌توانند استانداردهای کیفیت را حفظ و ارتقاء دهند. همچنین، با داشتن تجهیزات و ابزارهای به‌روز و قطعات یدکی اصلی، می‌توانند به خوبی نیازهای مشتریان را برآورده کنند.

این درحالیست که شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش دسترسی به اطلاعات فنی و تکنیکال خودروها را دارند. این اطلاعات به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین روش ها و راهکارهای تعمیر و خدمات را برای خودروهای مختلف پیاده سازی کنند. این اطلاعات نیز بهبود کیفیت خدمات و عملکرد خودروها را تضمین می‌کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز