دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
پدر بزرگ برندهای ایرانی!

تیتر20 - رمز ماندگاری برند ها در چند آیتم عمده خلاصه می شود که ازجمله این آیتم ها می توان به خدمات پس از فروش، مشتری مداری و ماندگاری یا اصالت برند اشاره کرد.
برند هایی هم هستند که حتی در کشور ما علاه بر تاکید بر بحث خدمات بعد از فروش، مانند برند «ساراول» بر روی اصالت و قدمت خود تصریح و تاکید دارند.
در این گونه موارد عنصر «قدمت» بر تمامی عناصر اولویت دار برندینگ می چربد.
برند ساراول برای مثال در تازه ترین سری تبلیغات خود با گنجانیدن عبارت «می آیند، می روند، ما همیشه، هستیم» بر این عنصر تاکید خاصی ورزیده است.
این برند در تاکیدی دیگر بار، بر این اصالت، تصویری را منتشر کرده و در زیر آن توضیح داده است که:‌ »یک دستگاه چیلر ساراول در خدمت شرکت توانیر که 46 سال از تاریخ بهره برداری آن می گذرد»
این جمله کارکرد دیگری هم دارد که علاوه بر «قدمت» بر «کیفیت» و «کارآمدی» و «سخت کاری» محصول این برند (چیلر) ، تاکید می ورزد.
در ادامه این تبلیغ تاکید شده است که نمایندگان شرکت های خارجی با کوچک ترین بحران، تشکیلات خود را جمع کرده و درِ شرکت را بسته و دیگر تلفن ها را جواب نمی دهند. اما این کارخانه ایرانی حدود 60 سال سابقه تولید داخلی دارد، خدمات پس از فروش دارد، پشتیبانی لوازم یدکی دارد و متخصص بازنشسته دارد که مستقلا کار می کند.
همچنان که می بینیم در این جملات، عناصر دیگری که لازمه حیات و رقابت یک برند است نیز قید شده است که همگی حول محور «قدمت» می گردند.
علاوه بر این، در جملات فوق، تاکید پنهانی بر «کیفیت مدیریت» بویژه «مدیریت بحران» که در پشت سر این برند قرار دارد، شده است.
لازم به ذکر است، شرکت مهندسی ساراول در سال 1338 به وسیله آقای مهندس هدایت الله دهش، بنیان نهاده شد که کار آن ارائه خدمات مهندسی و نصب وسایل تهویه مطبوع بود.

برچسب ها: ساراول برند چیلر
ارسال نظرات
موضوعات روز