يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
خودروهایی که برای اولین باردرمشهد به نمایش در می آیند /رونمایی

تیتر20 / آقای ماشین باز:همه ساله در تابستان نمایشگاه بین المللی خودرو نیز گرم تر از هر فصل دیگری برگزار می شود؛بعد از اینکه نمایشگاه بین المللی خودرو هیچ گاه دیگر در تهران برگزار نشد و به شهر های دیگر انتقال یافت؛استان خراسان رضوی توانست جای تهران را گرفته و در میان شهر های دیگر، بزرگترین نمایشگاه بین المللی را در اختیار داشته باشد.از اینرو شرکت در این نمایشگاه برای شرکت های عرضه کننده خودرو بسیار حائز اهمیت است.


امسال نیز این نمایشگاه در 26مرداد ماه آغاز به کار می کند.نمایشگاهی که به دلیل اهمیت بالا شاهد حضور اکثر خودروسازان خواهیم بود.شرکت های مختلف در این نمایشگاه آورده های جدیدی خواهند داشت.به عنوان مثال پیش بینی می شود که کرمان موتور ،خوردوسازان راین ،مدیران خودرو از جدیدترین های خود رونمایی کنند،خودروهایی که به زودی راهی بازار ایران شده و موجب تنوع بیشتر برای خرید می شوند.

مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در این نمایشگاه قیمت دو محصول جدید خودرو را اعلام کند.
خودروسازان راین نیز محصول جدید خود را با شرایط فروش جدید به نمایش می گذارد،کرمان موتور نیز وضعیت مشابهی دارد هر چند که محصول جدید خود را یک هفته بعد از نمایشگاه رونمایی می کند اما به هرحال پر رنگ تر از سال های قبل حضور می یابد.رامک خودرو نیز یک suvجدید را در سبد محصولات خود خواهد داشت که در نمایشگاه مشهد آن را خواهیم دید.


این در حالیست که ایران خودرو ممکن است با خودروی چینی اش به نمایشگاه برسد.شاید به جرات بتوان گفت که تمامی شرکت های حاضر در این نمایشگاه با دست پر به مشهد می آیند تا سوغاتی های خود را رو کنند.

از اینرو نمایشگاه مشهد متفاوت تر و پر بار تر از همیشه خواهد بود و جذابیت های فراوانی دارد؛ به خصوص اینکه این نمایشگاه اولین جدال عرضه کنندگان خودرو بعد از تحریم است.این وضعیت نشان از بازار پر رقابت ایران خواهد داشت؛در گذشته نمایشگاه ها از طرف خودروسازان داخلی تحریم می شدند و حضور در این نمایشگاه ها برای عرضه کنندگان خودرو اهمیت نداشت اما زین پس داستان به گونه دیگری رقم می خورد و این عرضه کنندگان برای حضور در نمایشگاه ها سرو دست خواهند شکست چراکه بازار خودرو به سوی رقابتی جدی گام بر می دارد.


رونمایی از آقای ماشین باز همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد!


تیتر20 : در طول 9 ماه اخیر که از فعالیت آقای ماشین باز در این سایت می گذرد واکنش های مختلفی را از سوی شما همراهان درباره ماهیت آقای ماشین باز و اینکه قرار است با ورود آقای ماشین باز چه اتفاقاتی رخ دهد ویا اصلا این آقای ماشین باز کیست؟ روبرو بودیم.


با توجه به اینکه این حرکت ما یعنی هدایت جریان اطلاع رسانی بخش خودرواز طریق کاراکتر آقای ماشین باز درفضای رسانه ای کار تازه ای بوده ونیاز به اجرای یک دوره آزمایشی در جهت تکمیل فرآیند عملکردی او داشته است تشخیص بر آن بود که پس از گذشت یک دوره کوتاه وارد مرحله جدی تر بشویم وهمزمان با رونمایی از او از نقش جدیدی که در بخش خودرو برای بازه عملکردیش تعریف شده با شما صحبت کنیم. اهداف جدیدی که برای نخستین بار توسط یک رسانه طراحی واجرایی خواهد شد.


درباره آقای ماشین باز همین بس که قرار است به عنوان یک کاراکتر مورد توجه افکار عمومی وارد حیطه های مختلف از صنعت تا واردات خودرو شده و از نگاه کارشناسانه به تحلیل وقایع خودرویی بپردازد.


حتی قرار است در آینده پا را نیزفراتر گذاشته وبا ایجاد تیم های کارشناسی به آسیب شناسی فرآیندهای مختلف ازمرحله تولید تا خدمات پس از فروش پرداخته و ورود میدانی به موضوعات مختلف از جمله واردات داشته باشد که در وقت مقتضی توضیحات بیشتری درباره آن به شما عزیزان خواهیم داد.


آقای ماشین باز کیست؟


همانطور که پیش تر وعده داده بودیم امروز آقای ماشین باز را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.
آقای ماشین باز ما کسی نیست جز آقای عمادالدین جعفری ،جوان 33 ساله ای که درواقع هم ژورنالیست توانمندی است و هم تحصیلات آکادمیک در رشته مکانیک دارد.
او 8 سال را در خطوط تولید ایران خودرو کار کرده و 8 سال دیگر نیز به عنوان خودرو نویس در رسانه های مختلف
به نوشتن پرداخته است.
جعفری چهره ای شناخته شده هم در میان روزنامه نگاران تخصصی حوزه خودرو است وهم بسیاری از مدیران خودرویی با توانایی های او آشنا هستند.


آقای ماشین باز  درعین حال علاقه زیادی به سرعت ومسابقات اتومبیل رانی دارد .او پس از گذراندن دوره های آکادمیک کارتینگ در مسابقات اتومبیلرانی در رشته سرعت در کلاس جی تی حضور فعال دارد.


تجربه راندن وتست خودروهای خاص ووارداتی وهمچنین تولید داخل از جمله کارهای مورد علاقه آقای ماشین باز است.


او در زمینه بازاریابی وفروش نیزفعالیت های مشاوره ای به وارد کنندگان خودرو ارائه می دهد.
به شما توصیه می کنیم مطالب آقای ماشین باز را در این سایت دنبال کنید و از طرف آقای ماشین باز نیزاین وعده را به شما می دهیم که مطالب تازه ،خواندنی و جذابی را برای شما تهیه نماییم.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز