يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
ایده شناسنامه دار کردن و اختصاصی کردن لباس های مشتریان معمولی که توسط pepe jeans شکل گرفت به قدری فراگیر شده که این برند در سایر نقاط جهان ایده خود را به فروش می رساند و حتی در ایران هم به تازگی نماینده انحصاری این برند فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۷۲۴۵

http://titre20.ir/fa/news/17168

تیتر20 - در دنیای مد هرچیزی امکان پذیر است؛ حتی اگر این مساله شناسنامه دار کردن لباس هایی باشد که می پوشیم؛ یعنی درج نقش و نگار کاملا اختصاصی و دلخواه روی آن ها.

البته مدت هاست که برخی از شرکت های ایرانی و حتی برند های ایتالیایی برای دوختن کت و شلوارهای شناسنامه دار و اختصاصی برای لاگژری پوشان ایرانی برنامه هایی ارائه می دهند، اما این بار صحبت از جین و لباس های متعارفی است که همه می پوشند.

البته این ایده مدت ها پیش در آخر هفته های خیابان پورتوبلو (PortBlue) شهر لندن شکل گرفت.

برای لباس تن تان در الهیه شناسنامه بگیرید!/


پورت بلو، محلی برای موسسان pepe jeans بود که لباس های جین مشتریان را آن گونه که دوست دارند طراحی کنند و به تدریج این ایده به بخشی از هویت این برند تبدیل شد.

حالا ایده شناسنامه دار کردن و اختصاصی کردن لباس های مشتریان معمولی که توسط pepe jeans شکل گرفت به قدری فراگیر شده که این برند در سایر نقاط جهان ایده خود را به فروش می رساند و حتی در ایران هم به تازگی نماینده انحصاری این برند فعالیت خود را آغاز کرده است.

مجموعه «مهان پوش»، به عنوان نمایندگی رسمی این برند در ایران، این سرویس را ارائه می دهد تا بیش از دیگر رقبای خود به سلیقه مشتریان ایرانی بها بدهد و به این ترتیب باید گفت ایران جزو اولین کشورهایی است که شعبه این برند را با تهیه دستگاهpepe jeans custom studio دایر کرده است.

حالا شما هم اگر علاقه دارید استایل خود را داشته باشید، می توانید با حضور در شعبه الهیه برند pepe jeans، طراح های اختصاصی خود را روی لباس خود نقش بزنید.

واقعیت این است که در دنیای مدرن امروز که تکنولوژی تاثیر بسزایی بر روی برندها گذاشته است، ایده شخصی سازی لباس ها با دستگاه Custom Studio که در برند «پ پ جینز» تجلی یافته، نمودی از حضور تکنولوژی در دنیای مد است. این دستگاه هیجان انگیز می تواند در کمترین زمان ممکن، ایده های مشتریان را به واقعیت تبدیل کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز