شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد: 
بهره برداری از پروژه‌های شرکت تجلی می‌تواند سال ۱۴۰۳  را به سالی طلایی برای این شرکت تبدیل کند.  
کد خبر: ۶۸۰۱۸

تیتر20- شرکت پروژه محور تجلی از زیرمجموعه های موفق شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تقریبا گوی سبقت را از بسیاری شرکت های خصوصی فعال در بخش معدن رباییده است.


برنامه تجلی حضور حداکثری در بخش معدن و در حوزه هایی است که بازدهی خوبی به همراه دارد. درواقع رصد بازارهای جهانی به تجلی کمک می کند تا برای ورود به حوزه های مختلف بخش معدن وارد برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود. 


در سال 1402، تجلی تمام سعی خود را بر افتتاح پروژه ها بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده متمرکز کرد. در کنار آن نیز با هدف گذاری کارشناسی شده به سمت سرمایه گذاری های جدید و ورود به شرکت هایی به ویژه در حوزه زیرساخت ها رفت تا بتواند توسعه همه جانبه ای را در بخش معدن محقق کند.


درواقع پس از ۲ونیم سال پروژه های تجلی یک به یک آماده بهره‌برداری می شود و سال آینده آغاز بهره برداری از پروژه های تجلی است. سالی که می تواند بر ارزش سهام این شرکت اثر بسیاری داشته و کمک کند تا حضور تجلی در بخش معدن و صنایع معدنی پررنگ تر از امروز شود. 


درواقع بهره برداری از پروژه های تجلی آن هم براساس برنامه ریزی و پیش بینی های صورت گرفته می تواند نقطه طلایی برای این شرکت آن هم در جلب اطمینان سهامدارانی باشد که حالا پاداش صبر خود و اعتماد به تجلی را می بینند. 


همانطور که اشاره شد، بهره برداری از پروژه های این شرکت که از سال آینده شروع می شود منجر به افزایش ارزش سهام تجلی می شود و همین اتفاق در تقسیم سود و افزایش سرمایه برای حضور در پروژه های جدید بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 
این موضوع می تواند نوید بخش سالی فوق العاده برای تجلی و سهامداران آن باشد. موضوعی که بدون شک تجلی را به سمت اجرای پروژه های جدید برده و سهم آن در توسعه بخش معدن را افزایش می دهد. 


آمارها نشان می دهد که پروژه های محقق شده تجلی در سال 1402  منجر به رشد 37  درصدی ارزش سهام این شرکت شده است. درواقع افزایش سرمایه دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی شرکت “تجلی توسعه معادن و فلزات”، سرمایه این شرکت در بورس را به ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌ رساند.


با نگاهی به وضعیت تجلی در سال جاری، این پیش بینی چندان سخت نیست که  سال 1403  سالی طلایی برای تجلی خواهد بود و  می توان پیش بینی کرد استقبال از سهام این مجموعه با آغاز بهره برداری از طرح ها و پروژه ها افزایش پیدا کند. 


شرکت تجلی در حوزه های مختلفی از جمله معدن و صنایع معدنی و همچنین حوزه زیرساخت های انرژی و حمل و نقل وارد سرمایه گذاری های جدیدی شده است که افتتاح هر یک از پروژه های در دستور کار می تواند منجر به انقلاب معدنی در کشور شود. درواقع تجلی را باید بازیگر اصلی توسعه بخش معدن در فصل جدیدی از فعالیت ها دانست که با حمایت سهامداران آن محقق می شود. 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز