جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱
در میان این همه مناسبت مختلف که روزها و هفته های بسیاری به نام آن ها تعیین می شود، «هفته جین» هم برای خودش مناسبتی است!
کد خبر: ۹۲۹۹
کوتونکوتون

تیتر20 - در هفته جین برند کوتون (Koton) ترکیه که توسط نمایندگی رسمی آن در ایران اجرا می شود و تا 26 آذر ادامه دارد، نه تنها با یک مناسبت رنگارنگ مواجه هستیم، بلکه تخفیف 30 درصدی که در طول این هفته برای علاقه مندان و خریداران در نظر گرفته شده، در این سرمای زمستانی لذت وافری به همراه دارد. چون این تخفیف شامل تمام محصولات ارائه شده در شعب این برند در سراسر کشور خواهد بود. 
برند کوتون، علاوه بر چند شعبه در تهران، شعب دیگری هم در شهرهای شیراز، مشهد، اصفهان و رشت دارد که در «هفته جین کوتون» تمام این شعب ملزم به ارائه تخفیف فوق، روی تمام محصولات خود اعم از زنانه، بچه گانه و مردانه هستند. 
کوتون در حال حاضر، انواع پوشاک جین، شلوار، کفش، کیف، اکسسوریز، و سایر ملزومات فردی را ارائه می کند. جالب این است که این برند، همه ساله، بیش از 20 هزار مدل جدید ارائه می کند و یکی از رموز موفقیت آن در سراسر جهان همین تنوع و رنگارنگی محصولات آن است. 
گفتنی است که صنعت پوشاک ترکیه در حال حاضر از جمله صنایع برتر این کشور است که در سطح جهانی نیز شناخته شده است. برند کوتون از جمله برند های مشهور این کشور است که ابتدای فعالیت آن به سال 1998 باز می گردد. این برند در سال 2000 فقط 10 شعبه در داخل ترکیه داشت، اما هم اینک به عنوان یک برند جهانی، دارای 313 شعبه در 24 کشور جهان از جمله ایران است. 
نکته دیگر این که این برند در ابتدای فعالیت خود، ارائه پوشاک به طیف خاصی از جوانان 25 تا 35 سال با سلایق خاص را مد نظر قرار داشت. اما به مرور زمان ضمن گسترش تنوع محصولاتش، تقریبا تمام اقشار را نیز به عنوان مشتریان هدف خود قرار داد.
دفتر مرکزی کوتون در تهران در خیابان شریعتی، بعد از پل سید خندان قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر سری بزنید. 








ارسال نظرات
موضوعات روز