پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۴
امروزه کاغذ دیواری جایگزین مناسبی به جای رنگ، برای پوشش زیبایی دیوارهای داخلی ساختمان و عنصری مناسب برای دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شود.
کد خبر: ۹۱۴۵

تیتر20 - چاپ روی کاغذ دیواری به صورت مسطح، چاپ دورانی، سیلک اسکرین می باشد. کاغذ دیواری غالبا به صورت رول فروخته می شود و چسباندن آن نیازمند چسب خاصی است که انواع آنها را می توانید در سایت ساختمون دات کام، مشاهده نمایید.

طرح های کاغذ دیواری به چندین صورت می باشد :

1)       یک نقاشی دارای تصویر مشخص می باشد.

2)       طرح هایی با عنوان wall sticker  یا به عبارتی کاغذ خود چسب می باشد .

3)       طرح هایی با بافت های گرافیکی سومین گونه کاغذ دیواری می باشد.

کاغذ دیواری با طرح ها، مدل ها و طیف گسترده ای طراحی شده اند و جایگزینی مناسب برای رنگ ها می باشند. نصب آسان کاغذ دیواری، قابلیت شستشو و ضد آب بودن آن از ویژگی های قابل توجه آن می باشد.

نکته قابل توجه در زمان خرید کاغذ دیواری ، همخوانی رنگ ها با مبلمان و وسایل منزل شما می باشد. با دقت به این نکته از دلزدگی و خستگی نسبت به کاغذ دیواری جلوگیری می شود.

یکی از کاغذدیواری های پرطرفدار امروزی که خرید آنها از طریق وب سایت مرجع کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی، یعنی سایت ساختمون دات کام فراهم شده است، کاغذ دیواری سه بعدی است. منظور از کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری با تکه های برجسته نیست. این نوع کاغذ دیواری غالبا از فاصله 3 الی 4 متری برجسته و سایه دار به نظر می رسد.

کاربرد این نوع کاغذ دیواری متنوع می باشد برای لابی، پذیرایی هتل واتاق خواب استفاده می شود. کاغذ دیواری سه بعدی انواع مختلفی دارد :

1)       کاغذ دیواری سه بعدی پوستری

2)       کاغذ دیواری سه بعدی معمولی با نقش ثابت

امروزه کاغذ دیواری خارجی در کنار کاغذ دیواری های ایرانی بازار رقابتی قابل توجهی دارند. کاغذ دیواری های آلمانی،  ایتالیایی، ترکیه ای و کره ای مواردی است که امروزه حین برخورد در بازار با آن برخورد می کنید. کشور های آسیای شرقی مانند کره جنوبی و چین هم به دلیل داردا بودن مواد اولیه در تهیه و تولید کاغذ دیواری سرآمد شده اند تا جایی که برخی از کشورهای اروپایی تولیدات خود را به این کشورها سفارش می دهند. محصولات کره، بازار فروش بیشتری در ایران دارند چون قیمت آن ها مناسب تر است و با دکوراسیون منازل ایرانی مطابقت بیشتری دارند.

و اما کاغذدیواری ایرانی به این نتیجه رسیدیم که ایران دارای کارخانه های تولید کاغذ دیواری های معتبری است که تاریخ تاسیس برخی ازین کارخانه ها مربوط به 35سال پیش است و تولیدات این کارخانه ها نه تنها قدیمی نیستند بلکه متناسب با بازار روز دنیا و کیفیتی در حد کالاهای خارجی دارند و خیلی بهتر ازنمونه های چینی موجود در بازهستند . و شایان ذکر است که قیمت ان ها خیلی مناسب تر از کاغذ دیواری خارجی می باشد.

البته دراین بین برخی از واردکنندگان با واردکردن کالاهای خارجی و تبلیغات سوء علیه تولیدات ایرانی بازار کاغد دیواری های ایرانی را خراب کرده اند و در بین تولیدکنندگان ایرانی عده اندکی هستند که برای فروش و تبلیغات خود با گذاشتن نام خارجی روی کالای خود کالای تولید ایران را به عنوان کاغذ دیواری خارجی به فروش می رسانند.و نام کاغذ دیواری ایرانی را در بازار کمرنگ کرده اند.لازم به ذکر است، لیست شرکت های تولید کننده و وارد کننده کاغذ دیواری، در سایت ساختمون دات کام موجود است./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز