جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۴
اگر ما در طول رفت و آمد‌هایمان در فضاهای عمومی‌شهرها و روستاهای کشور پرواز بالن‌ها را به ندرت می‌بینیم دلیل اش این است که مثل بقیه تحولات بشری پدیده‌های رایج در دنیا کمی ‌دیر به کشور ما وارد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲

تیتر20 - اگر ما در طول رفت و آمد‌هایمان در فضاهای عمومی‌شهرها و روستاهای کشور پرواز بالن‌ها را به ندرت می‌بینیم دلیل اش این است که مثل بقیه تحولات بشری پدیده‌های رایج در دنیا کمی ‌دیر به کشور ما وارد می‌شود. 
یکی از این پدیده‌ها که در سال‌های گذشته بسیار فراگیر شده است، بالن‌های گازی هستند. بالن‌های گازی کاربردی دوگانه دارند که هر دو در زمینه اشتغال زایی و ایجاد رونق و شکوفایی و حتی شادی عمومی‌زیادی به دنبال دارند. 
بهره برداری نخست از بالن‌های گازی در زمینه گردشگری محلی است که تحت عنوان بالن سواری شکل می‌گیرد. این وسیله سواری بسیار امن که آموزش زیادی را هم نمی‌طلب می‌تواند بسیار در زمینه رونق سرگرمی‌های مفید و مفرح موثر واقع شود. 
سایت گردشگری که خدمات مربوط به بالن سواری ارائه می‌کنند نیاز به توسعه و سرمایه گذاری دارند که به نظر می‌رسد این روزها به آن توجه بیشتری می شود. 
نکته دوم در زمینه بالن‌های گازی استفاده از آن‌ها برای تبلیغات است که این مساله را هم در قالب جشنواره ها و نمایشگاه‌های کالا و خدمات که کهگاهی در کشور برگزار می‌شود ملاحظه می‌کنیم. اما به نظر نمی‌رسد که این اندازه برای بهره برداری از این ابزار مفید و جذاب کافی باشد. 
در بعد اول، یعنی بالن‌های تفریحی یکی- دو شرکت فعال هستند که یکی از آن‌ها شرکت «آرام بانان آسمان» است که فعالیت خود را در سال 1389 با هدف توسعه گردشگری هوایی با بالن هوای گرم آغاز کرده است.
این شرکت نمایندگی‌هایی هم از شرکت‌های معتبر بین المللی فعال در این صنعت دریافت کرده و به عنوان تنها مجموعه دارنده مجوز پرواز با بالن با رویکرد تفریحی،گردشگری علمی‌آموزشی، ورزشی، تبلیعاتی و نمایشی و خدمات پس از فروش بالن، فعالیت می کند. 
این شرکت همچنین گاهی اوقات به برگزاری جشنواره بالن به صورت همایش، نمایشگاه و در صورت امکان برگزاری فستیوال بالن گردشگری می‌کند که جشنواره بالن‌های گازی تهران یکی از آن موارد است. 
شرکت آرام بانان آسمان با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری،دارای نمایندگی انحصاری از شرکت های سازنده بالن و به اولین و تنها شرکت دارای مجوز گردشگری، تبلیغاتی و آموزشی با بالن در کشور است. 
پس حالا که این پدیده دارد رایج می شود می‌توانیم از درون بالن، هوای خنک سپیده دم را از فراز آسمان‌ها حس کنیم و با شگفتی چشم اندازهایی را نظاره گر شویم که همواره در ذهن ما نقش خواهد بست.


ارسال نظرات
موضوعات روز