جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۴
آقای ماشین باز 2خودرو هم کلاس را بررسی کرد؛
اگرچه هر دو خودرو در نسل های قبلی خود در بازار یکی از پر فروش ترین های بودندو هم مگان و هم ریو که در ایران تولید می شدند با اقبال فراوانی همراه بودند اما حالا نمونه های وارداتی آنها در بازار به سختی خرید وفروش می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱

تیتر20 - این دو خودرو را می توان کم اقبال در بازار ایران دانست اگرچه هر دو خودرو در نسل های قبلی خود در بازار یکی از پر فروش ترین های بودندو هم مگان و هم ریو که در ایران تولید می شدند با اقبال فراوانی همراه بودند اما حالا نمونه های وارداتی آنها در بازار به سختی خرید وفروش می شوند. البته در همین ابتدا باید گفت که این دو خودرو در یک کلاس نیستند ودر یک رنج قیمتی قرار دارند.
فلوئنس با موتوری پر حجم تر و البته پر قدرت تر در مقابل کره ای کوچکی که امکانات زیادی دارد و البته چهره ای به مراتب جذاب تراز رنو .
موتور رنو همانند نسل قبلش 2000سی سی حجم داشته و140اسب بخار قدرت تولید می کند در سوی دیگر ریویی وجود دارد که هم می توان به صورت هاچ بک و هم صندوق دار آن را خریداری کرد 1400سی سی حجم موتورش است و 107اسب بخار قدرت دارد .
هر دو خودرو امکاناتی مناسب دارند  اما ریو حرف های بیشتری برای گفتن دارد مصرف سوخت ریو پایین تر بوده و خدمات پس از فروش گسترده تری دارد این در حالیست که فضای کابین رنو جادار تر بوده و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است در این رنج قیمتی هر دو خودرو انتخاب های خوبی هستند اما باز هم می توان اقبال بیشتر را در ریو طلب کرد هر چند که افت قیمت هر دو خودرو بالاست ریو خودرویی تازه وارد بوده و فلوئنس کمی کهنه کارتر است اما این روزها تعداد ریو در بازار رو به افزایش است که نشان از موفقیت آن بعد از مدت ها دارد.
به طور کلی ریو با چهره ای زیبا تر و البته امکاناتی بیشتر می تواند خریداران را راضی کند و مگان نیز با قدرت بالاتر و فضای مابین بیشتر در انتظار مشتریان است.
ارسال نظرات
موضوعات روز