جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۶
بسیاری از مردم اروپا امسال با استفاده از محصولات گرمایشی ایرانی روزهای سرد زمستانی خود را سپری خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵

تیتر20 - بسیاری از مردم اروپا امسال با استفاده از محصولات گرمایشی ایرانی روزهای سرد زمستانی خود را سپری خواهند کرد.
شرکت بوتان با تولید هزاران دستگاه آبگرم کن دیواری و صادر کردن آن به کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، ضمن توسعه بازارهای جهانی خود، خبر از در اختیار گرفتن دانش و فناوری پیشرفته در خطوط تولید خود می دهد که موفقیت چشمگیری محسوب می شود.
حالا دیگر فقط ما ایرانی ها نیستیم که با وسایل گرمایشی اروپایی ها خود را گرم می کنیم، بلکه اروپایی ها هم با محصولات ایرانی روزهای سرد زمستانی خود را سپری می کنند.
 در واقع باید گفت که اکنون و در آستانه آغاز فصل سرما در برخی از خانه های اروپایی گاز ایرانی در داخل محصولات گرمایشی ایرانی می سوزد و این مساله مخصوصا اگر بتواند روند توسعه خود را پیش بگیرد موفقیت بزرگی برای صنایع گرمایشی ایران به شمار می رود. 
بعد دیگر اهمیت این مساله، قابلیت شرکت بوتان در حوزه رقابت با برند ها و محصولات با کیفیت اروپایی است. این دستاوردی است که با اتکا به آن، برند هایی مثل بوتان خواهند توانست با برنامه ریزی هدفمندی در آینده ای نزدیک به یکی از قطب های عمده تولید و ارائه وسایل گرمایشی در دنیا تبدیل شوند. 
تداوم این روند که با توسعه خدمات پس از فروش و تولید و صادرات قطعات یدکی می تواند تکمیل شود، سرمشق و الگویی است برای سایر بخش های صنعت و تولید ایران که اعتماد به نفس به همراه تولید محصولات خوب ضامن حضوری موفق در بازار بین الملل است.
شرکت بوتان به عنوان اولین برند آبگرمکن دیواری مجهز و به روز درحال حاضر محصولات خود راعلاوه بر کشور های همسایه به 14 کشور اروپایی از جمله  ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، رومانی، لهستان، روسیه و... صادر و به مردم آن کشورها خدمات گرمایشی ارائه می دهد.
بوتان" با صادرات بیش از چهارصد هزار دستگاه آبگرمکن تاکنون به کشورهای اروپایی، به پایگاه نیرومند تولید وسایل گرمایشی تبدیل شده است و به نظر می رسد با یک برنامه هدفمند در آینده ای نزدیک به یکی از قطب های صنعت گرمایشی جهان تبدیل شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز