پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲
این برند صاحب نام آلمانی اخیرا با خرید حداقل 2 کارخانه شوینده در ایران به صورت جدی گام در اقتصاد و تولید کشور ما گذاشته و در صدد است سرمایه گذاری خود را در صنعت شوینده های ایران توسعه دهد.
کد خبر: ۸۶۸۲

تیتر20 - با این که بسیاری از مدیران، کارشناسان، اقتصاددان ها و حتی مردم عادی از ملموس نبودن تحولات مثبت اقتصادی گله دارند، با این حال نشانه های مثبتی را که در اقتصاد ایران حتی در حوزه سرمایه گذاری خارجی در حال بروز است، نمی توان نادیده گرفت.
یکی از تازه ترین نمونه های تحول مثبت در بازار تولید و سرمایه ایران جدی شدن حضور شرکت آلمانی هنکل در ایران و برنامه این شرکت برای توسعه سرمایه گذاری خود در کشور ماست. 
البته هنکل پیش از این و حتی در اوج تحریم ها هم با ارایه لیسانس برند خود روی برخی از تولیدات داخلی و باخرید سهام شرکت پاکوش حضور خود را در ایران ادامه داده است.
اما خبرهای تازه حاکی از آن است که این برند صاحب نام آلمانی اخیرا با خرید حداقل 2 کارخانه شوینده در ایران به صورت جدی گام در اقتصاد و تولید کشور ما گذاشته و در صدد است سرمایه گذاری خود را در صنعت شوینده های ایران توسعه دهد.
البته از نظر تاریخی هم هنکل یکی از برند های  قدیمی اروپایی حاضر در اقتصاد ایران است. برای مثال هنکل پاکوش که یک شرکت سهامی عام ایرانی است از سال 1375 در ایران تاسیس شده و در شهرک صنعتی کاوه در نزدیکی شهر ساوه مشغول فعالیت است و محصولاتی چون انواع پودرهای لباس شویی، سفید کننده و سایر پاک کنند ها را تولید می کند. 
شرکت هنکل که دفتر مرکزی آن در شهر دوسلدورف آلمان قرار دارد در این سال با خرید 60 درصد از سهام شرکت پاکوش عملا به صورت رسمی وارد بازار سهام ایران هم شد. 
شرکت آلمانی هنکل با محدوده فعالیت جهانی در سال 1876 بنیان گذاری شد و هم اکنون با مدیریت هانس ون بایلن، سالانه 15 میلیارد یورودر آمد و بیش از یک میلیارد یورو سود خالص دارد و در سراسر جهان 48 هزار و 140 نفر برای آن کار می کنند. 
محصولات شوینده پریل و پرسیل از مجموعه برندهای هنکل است که از محبوب ترین شوینده ها در ایران می باشندو مصرف کننده ایرانی با نام آن ها کاملا آشناست.

ارسال نظرات
موضوعات روز