جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
بهرام رادان،هنرمند محبوب سینما در یکی دو تا از فیگورهای معروف خود که در بیلبوردهای بزرگ شهر خودنمایی می کند، درحالی در گرمای سوزان تابستانی به اهالی پایتخت خیره شده است که کاپشن چرمی به تن دارد که بسیار مناسبت حال و هوای یک روز سرد زمستانی است.
کد خبر: ۸۴۴۵

تیتر20 - چند سالی است که در میان برندها و شرکت های معتبر ایرانی، بار دیگر  اهمیت برندینگ و تبلیغات و معرفی نشان های تجاری کشور به عنوان یک سرمایه و پشتیبان واقعی، حتی به عنوان یک سرمایه ملی مورد توجه جدی قرار گرفته است. 
مساله ای که حتی در میان کشورهای همسایه از جمله کشور ترکیه، مدت هاست با جدیت پی گیری شده و دستاوردهای بسیاری هم برای این کشورها به همراه داشته است. 
نکته مغفول مانده اقتصاد و تجارت ایرانی که باعث شده است کشور ما در زمینه برند سازی و حضور در میان فعالان بزرگ بازار جهانی عقب تر باشد، برندسازی ملی و بهره مندی از ظرفیت های موجود فرهنگی، هنری و ملی برای برند سازی به مثابه یک حرکت رو به رشد اقتصادی است.
حضور چهره های هنری از جمله هنرمندان سینما و تلویزیون در عرصه تبلیغات و برندسازی ( که تا چندی پیش فعالیت های تبلیغاتی را به لحاظ شخصی و عمومی به عنوان یک تابو تلقی می کردند)، باعث ایجاد جنب و جوشی قابل ملاحظه در حوزه برندینگ کشور شده و خون تازه ای در رگ های اقتصاد کشور جاری کرده است.
نمونه بارز این تحول را می توان این روزها در بیلبورهای تبلیغاتی سطح شهرها و جاده های کشور،  رسانه های دیجیتال، محیطی، مکتوب و صوتی و تصویری مشاهده کرد.
بهرام رادان به عنوان یکی از ستاره های جذاب و فعال سینمای کشور، با حضور خود در کمپین های تبلیغاتی نوین چرم در واقع گام در مسیری گذاشته است که می تواند به وضعیت شبه تابوی حاکم بر هنر کشور که از همکاری با برند ها خودداری می کردند، پایان بخشیده و در واقع یک گام ملی به سوی اعتلای محصول «ساخت ایران» تلقی می شود. 
این روزها جشنواره تابستانی نوین چرم با ایده های جالب و موثر با بهره مندی از ظرفیت های این هنرمند محبوب سینما را باید گامی هدفمند در راستای اهداف پیش گفته تلقی کرد. 
اما نکته طنز مرتبط با رویداد «جشنواره تابستانی» نوین چرم این است که جناب رادان در یکی دو تا از فیگورهای معروف خود که در بیلبوردهای بزرگ شهر خودنمایی می کند، درحالی در گرمای سوزان تابستانی به اهالی پایتخت خیره شده است که کاپشن چرمی به تن دارد که بسیار مناسبت حال و هوای یک روز سرد زمستانی است و احتمالا، این عکس برای «جشنواره زمستانی» نوین چرم تدارک دیده شده است و حالا چرا در جشنواره تابستانی خودنمایی می کند، الله اعلم.


ارسال نظرات
موضوعات روز