جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۳
رپرتاژ آگهی
مرکز فوریت های خدمات ساختمان به شهروندان پایتخت تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ساختمان را به صورت فوری و شبانه روزی ارائه می دهد. خدماتی نظیر تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور، برق و روشنایی، تاسیسات و موتورخانه، لوله کشی و شوفاژ، برق صنعتی، سرمایش و گرمایش، داکت اسپیلت، کولر آبی و گازی، چیلر، آیفون، آنتن مرکزی، استخر، سونا و جکوزی، درب کنترلی، کرکره برقی، جوشکاری ساختمان، خدمات فنی عمومی، دوربین مدار بسته، نجاری و کاشی کاری و غیره ...
کد خبر: ۷۲۱۸

تیتر20 - تاکنون بارها و بارها درباره مراکز ارایه خدمات فوریت های شبانه روزی شنیده ایم. مثلاً مراکز فوریت های پزشکی، آتش نشانی، امداد خودرو و غیره ... اما همه ما در زندگی شهری و آپارتمان نشینی و برج نشینی به کرات با مشکلات فنی در ساختمان هایمان مواجه شدیم و این موضوع برایمان تبدیل به معضلی بزرگ شده است. حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در یک روز تعطیل آسانسور، لوله آب، سیم برق، آبگرمکن یا کولر و تاسیسات منزل مسکونی تان دچار عیب و نقص شده و دسترسی به تکنسین فنی کار هم برایتان میسر نشده باشد. لذا مجبور شده اید با مشکل کنار آمده و صبر کنید تا تعطیلی ها بگذرد بلکه تعمیرکار درست کاری پیدا کنید و نقص موجود را برطرف نماید.
 تازه آن وقت مشکلات دیگری هم پیدا می شود، مثل دستمزدهایی که هر تعمیرکار به میل و سلیقه خودش طلب می کند و البته معمولاً هیچگونه تضمین یا گارانتی را برای درستی کارش نمی دهد.
شرکت خدمات فنی آرامیس با برند دکتر آچار برای اولین بار در ایران مرکز فوریت های خدمات فنی ساختمان را راه اندازی کرده است. این مجموعه توانسته به شهروندان پایتخت تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ساختمان را به صورت فوری و شبانه روزی ارائه دهد.
خدماتی نظیر تعمیر، سرویس و نگه داری آسانسور، برق و روشنایی، تاسیسات و موتورخانه، لوله کشی و شوفاژ، برق صنعتی، سرمایش و گرمایش، داکت اسپیلت، کولر آبی و گازی، چیلر، آیفون، آنتن مرکزی، استخر، سونا و جکوزی، درب کنترلی، کرکره برقی، جوشکاری ساختمان، خدمات فنی عمومی، دوربین مدار بسته، نجاری و کاشی کاری و غیره ...


شرکت خدمات فنی آرامیس با برند دکتر آچار کارش را در سال 1391 آغاز کرد.
صاحبان این مجموعه با داشتن سال ها تجربه علمی و عملی در زمینه پروژه های ساختمانی و بررسی و تحقیق بازار به این نتیجه رسیدند که غالباً بخش گسترده و مهمی از خدمات مربوط به ساختمان دارای مشکلات فراوان و بی شماری است. از این رو با این اندیشه درصدد تاسیس کارگاهی سیار برای ارائه کلیه خدمات فنی مربوط به ساختمان برآمدند. این شرکت برای نخستین بار در ایران مجوز اینگونه فعالیت ها را از استانداری تهران و وزارت کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
طبیعتاً پیش از هر چیز تربیت و آموزش نیروی متخصص و کارآمد اهمیت داشت که دکتر آچار با تشکیل دوره های تخصصی و فنی در زمینه های مختلف حدود 100 تکنسین را آموزش داد تا آماده خدمت رسانی در حوزه خدمات و کارآفرینی در زمینه آموزش نیروهای متخصص ساختمان باشد.
تقویم دکتر آچار تعطیلی ندارد !
خدمات دکتر آچار تنها با یک تلفن شهروندی که دچار مشکل شده است در کمتر از 40 دقیقه ارایه می شود، تعرفه مشخص دارد، متولی دارد، گارانتی دارد و همه و همه این ها به شما اطمینان و آرامشی بدون وصف می بخشد که دیگر نگران اینگونه مشکلات غیر مترقبه و ناگهانی نباشید و همانگونه که آموخته ایم برای مثال در حوزه مشکلات شهری با 117 تماس بگیریم، در حوزه مشکلات پزشکی با 115 تماس بگیریم و ... می دانیم که برای تمامی مشکلات ساختمان در هر ساعت از شبانه روز راه حل آسان و مطمئن وجود دارد، آن هم تماس با دکتر آچار است.
نیروهای متخصص دکتر آچار همه تحصیلکرده، آموزش دیده و مجرب هستند. آنها با لباس فرم و کارت شناسایی معتبر به محل مورد اشکال می روند و دفتر مرکزی هم به طور 24 ساعته و آنلاین خدمات و رفتار آنها را مورد بررسی و نظارت قرار می دهد تا مبادا برای مشتریان کوچکترین دغدغه و مشکلی از این جانب وجود داشته باشد.


سرویس، نگهداری و گارانتی ساختمان در طرح مدیر یار
همه ما میدانیم مدیریت مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری از اهمیت ویژه ای برای ساکنین آن برخوردار است و پذیرفتن مدیریت مجتمع ها مسئولیت زیادی را به مدیر تحمیل می کند و علی رغم این مسئله امروزه دسترسی به خدمات فنی ارزان، با کیفیت و سریع در کلان شهرها همچون تهران برای مدیران و مجتمع های کوچک که استخدام نیروی فنی دائم برایشان توجیه اقتصادی ندارد کاملا محسوس است.
برای مثال یک مدیر ساختمان باید در مسایل فنی مختلف با افراد گوناگون و بسیاری طرف شود، هر کدام از این افراد ممکن است مشکلات خاص خود را داشته باشند که معمولاً دیده ایم خیلی از آنها کار خود را به صورت تجربی آموخته اند و چون تحت پوشش و مدیریت شرکت سازمان یافته ای نیستند به هر شکل ساز خود را می زنند و این موجب بسیاری از نارضایتی ها می شود. علاوه بر آن مسایلی نظیر بیمه و درگیری های حوادث و امور حقوقی نیز برای مدیران مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری وجود دارد.
دکتر آچار با ارائه طرحی سراسری و جامع به نام طرح مدیر یار اقدام به عقد قرارداد های سالیانه با مجتمع های مسکونی، اداری وتجاری نمود و خدمات مختلف را بر اساس یک تقویم منظم و سازمان یافته به صورت 24 ساعت شبانه روز در خصوص تعمیرات فنی ساختمان، سرویس و نگهداری منظم و دوره ای و حتی نظافت مشاعات، تامین کلیه تجهیزات ساختمان و ارائه گزارشات دوره ای ارایه کرد.
در این قرارداد ها دکتر آچار خدمات ویژه ای را برای گارانتی و در واقع بیمه کردن ساختمان ارایه می دهد. برای مثال در قالب قرارداد سرویس و نگهداری تا سقف 40 میلیون ریال رفع خرابی اعم از کالا و دستمزد را گارانتی می نماید و تا سقف ریالی مذکور بابت تعمیرات و خرید کالا  هزینه ای دریافت نمی کند.
هزینه های اندک و خدمات ویژه و کنترل شده از سایر ویژگی های همکاری با دکتر آچار است.
خبر خوش آنکه شعبه های دکتر آچار یک به یک و به زودی در سراسر کشور افتتاح خواهند شد.



ارسال نظرات
موضوعات روز