پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
شامپوی معروف "ون" در آمریکا افراد زیادی را یک شبه طاس کرده است.
کد خبر: ۶۶۰۴


تیتر20 - شامپوی معروف "ون" در آمریکا افراد زیادی را یک شبه طاس کرده است.

گاهی اوقات تبلیغات دروغین و اشتباه سبب ترغیب افراد به خرید محصولاتی می‌شود که حاصلی جزء پشیمانی ندارد. فردی به نام چازدین که متخصص مو و زیبایی در لوس آنجلس است اخیرا شامپوی محبوبی را طراحی و تبلیغ کرد و این شامپو در بسیاری از شبکه های تلویزیونی تبلیغ شد.

تنها یک ماه پس از تبلیغات گسترده و فروش زیاد این محصول در آمریکا، افرادی که آن را مصرف کردند از اثرهای جانبی و وحشتناک آن بر موهای خود شکایت و ابراز نارضایتی کردند. از جمله اثرهای خطرناک و نگران‌کننده استفاده از این شامپو ریزش مو، طاسی، حساسیت، آکنه، جوش، شکنندگی مو، قرمزی، تورم، سفید شدن مو و از دست دادن رنگ طبیعی موها  است.

این در حالی است که قیمت این شامپو بسیار گزاف بوده و این سوء تفاهم را در ابتدا وجود آورد که کیفیت این شامپو نسبت به شامپوهای دیگر بهتر است در صورتی که این امر خلاف واقعیت از آب درآمد. افرادی که بر اثر استفاده از این شامپو موهای خود را از دست دادند پس از قطع مصرف آن با گذشت سه هفته هنوز نتوانسته‌اند شاهد رویش مجدد موهای خود باشند و از این برند شکایت کردند.
ارسال نظرات
موضوعات روز