پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
آقای ماشین باز بررسی می کند:
لنسر در نمونه 1.8لیتری با قیمتی در حدود 137میلیون تومان عرضه می شود که البته در مقابل رقبایی چون الانترا و سراتو شرایط سختی را تجربه می کند.
کد خبر: ۱۰۴۰۷
شکوه از دست رفته لنسر/شرایط سخت لنسر در بازار ایران!

تیتر20 - سال ها پیش بود که میتسوبیشی بعد از مدت ها به بازار ایران پای گذاشت دهه 90میلادی یا همان دهه 70شمسی بود که میتسوبیشی بعد از موفقیت گالانت های دهه 70میلادی بار دیگر به بازار ایران آمد اما اینبار فقط گالانت نبود که آمده بود میتسوبیشی با چند مدل متفاوت که در کلاس های مختلف عرضه می شدند به بازار ایران بازگشته بود یکی از خودروهای محبوب و البته جدید آن زمان لنسر بود خودرویی با جذابیت فراوان و البته جوان پسند که خیلی زود توانست خود را در بازار تشنه آن زمان در دل مردم جا کند و هر که وسعش می رسید حتما متقاضی این خودروی زیبا و البته کارا بود.
لنسر در ان روزها حال و روز خوشی داشت و در میان مردم محبوب بود این محبوبیت تا جایی ادامه داشت که تا همین چند سال قبل نیز در بازار دست دوم ها یکی از پر اقبال ترین ها بود در حال حاضر نیز برخی از افراد برای تیونینگ کردن این خودرو متقاضی آن هستند که حکایت از اعتماد مردم به این خودرو دارد.
لنسر پس از سال ها به بازار ایران بازگشت اما این بار هیچ چیز مانند گذشته نبود این خودروی محبوب گذشته با کم توجهی مردم همراه شد واقعا چه چیز عوض شده است ؟لنسر که قیمتی کاملا رقابتی با دیگر خودروهای هم کلاس دارد چرا کمتر کسی به فکر خرید آن می افتد.
دلایل زیادی برای این کم توجهی وجود دارد اول اینکه لنسر نتوانست از نظر قوای محرکه در حدواندازه های هم کلاسان خود باشد و یا اگر هم بود نتوانست از نظر امکانات از آنها پیشی بگیرد.
عرضه کننده این خودرو به عنوان نماینده انحصاری نتوانسته آن طور که باید این برند معتبر را در بازار ایران به موفقیت های گذشته برساند و البته این کم اقبالی در مورد دیگر محصولات میتسوبیشی در ایران نیز صدق می کند.
خدمات پس از فروش این خودرو نیز گستردگی چندانی در ایران ندارد و همین مسئله نیز تاثیر زیادی در عدم موفقیت آن داشته است.از نظر نگارنده لنسر از نظرطراحی خودرویی جذاب است اما خریداران اینگونه به لنسر نمی نگرند البته کیفیت پایین مواد به کار رفته درون کابین و البته طراحی نه چندان زیبای کابین این خودرو در مقابل رقبا نیز لنسر را با کم توجهی مواجه کرده است.
این در حالیست که این ژاپنی از نظر قیمتی در نقطه خوبی قرار دارد نمونه 1.6لیتری آن با قیمتی در حدود 103میلیون تومان به بازار عرضه می شود که حتی از رقبای کره ای هم ارزان تر است .
لنسر در نمونه 1.8لیتری با قیمتی در حدود 137میلیون تومان عرضه می شود که البته در مقابل رقبایی چون الانترا و سراتو شرایط سختی را تجربه می کند. این رقبای کره ای از نظر امکانات در سطح بسیار بالاتری قرار دارند و از نظر طراحی نیز زیباتر بوده و عامه پسند ترند همچنین تویوتا کرولا نیز با توجه به امکانات کمتر در مقابل کره ای ها و حتی لنسر، باز هم موفق تر از لنسر بوده و در بازار با موفقیت زیادی همراه است و این حکایت لنسر در مقابل رقباست هر سه رقیب این خودرو در بازار صفر کیلومتر و دست دوم بسیار موفق تر از لنسر هستند واین ژاپنی دوست داشتنی با افت قیمت زیاد و البته صرف زمان زیاد به فروش می رسد.
به هر ترتیب لنسر با همه شکوه گذشته اش به نظر می رسداین روزها حال و روز خوشی ندارد همانند رقبای دیگر دهه نودی اش چون اپل آسترا و هوندا سیویک .شاید دلیل کم رونق بودن همه این خودروهایی که روزگاری محبوبیت فراوانی داشته اندو این روزها با کم توجهی مواجه اند را در عملکرد ضعیف شرکت های عرضه کننده باید جستجو کرد که البته می توان با کمی درایت باز هم آنها را در دل خریداران جای داد.

ارسال نظرات
موضوعات روز