جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
برند دکسا که چندسالی است كه از طریق نمایندگی رسمی‌خود محصولاتش را با گارانتی و خدمات بین‌المللی در ایران عرضه می‌كند هر سال تلاش می‌کند کلکسیونی از ساعت‌های روزآمد را به بازار ایران ارائه نماید.
کد خبر: ۱۰۴۰۵
ساعت «دکسا»ی سوییس، روی بیلبوردهای تهران رفت

تیتر20 - این روزها تهرانی‌ها در برخی از نقاط شهر، از جمله اتوبان چمران، شاهد حضور ساعت «دکسا» Doxa یکی از مشهورترین برند‌های ساعت سوييس، هستند که این مساله به خوبی حکایت از شروع فاز جدیدی از فعالیت‌های این شرکت در ایران به عنوان یکی از بازارهای نوظهور منطقه دارد. 
ساعت «دکسا»ی سوییس، روی بیلبوردهای تهران رفت

البته این برند چند سالی است که فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تجاری را در ایران در دستور کار خود قرارداده است که از حوزه فرهنگ می‌توان به حمایت از فیلم سینمایی «شیفت شب» اشاره کرد که سال گذشته به کارگردانی نیکی کریمی‌ بر پرده سینما‌ها رفت.
در بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم که در سراسر شهر نصب شده بود، حضور جدی برند «دکسا» قابل مشاهده بود. 
دکسا، برندی است که علاوه بر سابقه تاریخی دیرینه اش که به 127 سال قبل باز می‌گردد به عنوان بنیان‌گذار صفحه نارنجی در ساعت‌های غواصی و همین طور ساعت‌های خانه و برخی از خلاقیت‌ها و تفاوت‌های دیگر شناخته شده است.
این برند به صورت رسمی‌ محصولات و خدمات خود را در ایران به وسیله شركت بازرگاني «فخر زمان» ارائه می‌کند. نماینده ایرانی «دکسا» نیز در زمینه صنعت ساعت، قریب به 35 سال تجربه دارد که به خودی خود می‌تواند دلیلی بر انتخاب شدن از سوی یکی از معتبرترین برند‌های ساعت سازی دنیا به عنوان همکار ایرانی خود باشد.
ساعت «دکسا»ی سوییس، روی بیلبوردهای تهران رفت

نکته گفتنی که درباره ساعت «دکسا» این است که این برند به خاطر تفاوت‌ها و ایده‌های خلاقانه‌اش در میان جوانان و ورزشکاران طرفداران خاص خود را دارد. 
این برند که چندسالی است كه از طریق نمایندگی رسمی‌خود محصولاتش را با گارانتی و خدمات بین‌المللی در ایران عرضه می‌كند هر سال تلاش می‌کند کلکسیونی از ساعت‌های روزآمد را به بازار ایران ارائه نماید
دكسا» که یکی از برند‌های جوان پسند هم به شمار می‌رود،‌ در صنعت اتومبیل و هواپیما نیز همکاری‌های مهمی‌با شرکت‌های معتبر داشته که تولید ساعت‌های اسپرت برای مسابقات اتومبیلرانی و همین‌طور برای كابین هواپیماها و داشبورد اتومبیل‌ها، از آن جمله است. 
هیمن طور علاقه مندان به ساعت‌های غیر کلاسیک، از جمله ورزشکاران و عواصان نیز از در دهه 60 میلادی یکی از جدی ترین تولید کنندگان ساعت‌های ضدآب می‌شناسند. 
ساعت‌های اسپرت مخصوص غواصان که سال 1967 معروف به ساب SUB تولید و ارائه شد، شهرت این برند را بسیار بیشتر کرد و این ساعت‌ها هرساله از پرفروش‌ترین ساعت‌های بازار در میان غواصان، خلبانان و ورزشكاران بوده است.
صفحات رنگارنگ ساعت‌های دکسا که نمایانگر مصارف متعدد این ساعت‌هاست، از دیگر شاخصه های این برند است. صفحات این ساعت ها در رنگ‌های نقره‌ای، آبی زرد و نارنجی تولید می‌شود از که هر کدام نشان دهنده کاربرد خاص آن است. 
تولید ساعت رسمي نيروهاي غواصي ارتش سوييس، از سال ١٩٦٩ به مدت ١٠ سال، تولید ساعت داشبورد برای شرکت بوگاتی و حضور در رویدادهای مهم بین المللی صنعت ساعت از دیگر موارد قابل ذکر این برند است. 
نماینده رسمی‌ایرانی ساعت دکسا در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، قزوین، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز، و یزد نمایندگی دارد.

ساعت «دکسا»ی سوییس، روی بیلبوردهای تهران رفت

ارسال نظرات
موضوعات روز