شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
گاهی دیده شده برخی نمایندگی ها در پاسخ به پرسش مشتریان مبنی بر چرایی بروز مشکلات فنی و قطعه ای زودهنگام در خودروهایشان، عنوان می کنند این موضوع "طبیعی است" که با تلاش های صورت گرفته از سوی ایساکو این رفتار از ادبیات نمایندگی های این شرکت حذف شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱
کتاب ادبیات ایساکو تغییر کرد!

تیتر20 - اگر شما هم تا به حال پایتان به نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی باز شده باشد، پس از اعلام مشکل خودرو خود احتمالادر برخی موارد با این جمله عجیب که "طبیعی است" مواجه شده و طبعا این جمله سبب نارضایتی و حتی شاید عصبانیت تان شده است.
این در حالی است که مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) می گوید جمله موردنظر از ادبیات نمایندگی های این شرکت حذف شده است.
ازآنجاکه خودروهای داخلی با توجه به تولید انبوه  معمولا تعدادی از آن ها دچار خرابی های زودهنگام می شوند، مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ماه های اولیه خرید خودرو، برای مشتریان داخلی رخ می دهد.
این در شرایطی است که گاهی برخی نمایندگی ها در پاسخ به پرسش مشتریان مبنی بر چرایی بروز مشکلات فنی و قطعه ای زودهنگام در خودروهایشان، عنوان می کنند این موضوع "طبیعی است".
چنین پاسخی جدای از اینکه عجیب به نظر می رسد، سبب نارضایتی و ناراحتی مشتریان نیز خواهد شد، زیرا آنها انتظار ندارند خودرویی که مدت زیادی از خریدنش نگذشته، به این زودی دچار خرابی شود و در مقابل نیز پاسخی منطقی درباره چرایی آن دریافت نکنند. 
در این شرایط، اینکه سید رضا حسینی ،مدیرعامل ایساکو از حذف چنین ادبیاتی صحبت به میان آورده، اتفاق مبارکی بوده و می تواند به لحاظ روانی اثر مثبتی را روی مشتریان بگذارد. 
ایساکو به نظر می رسد در یکی دو سال اخیر خیز خود را برای بالابردن کیفیت خدمات  برداشته ودر بخش رفتار و گفتار و مسولیت پذیری نمایندگی های نیز ورود جدی داشته تا بتواند به تدریج میزان رضایت مشتریان را افزایش دهد.
البته تنها با حذف جمله "طبیعی است"، نمی توان رضایت مشتریان را بالا برد، بلکه افزایش رضایتمندی زمانی رخ می دهد که نمایندگی های ایساکو ، توضیحاتی قانع کننده به مشتریان ارائه داده و در عمل هم، نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کنند.
در این بین، عیب یابی دقیق خودروها، استفاده از قطعات اصل و همچنین تحویل به موقع خودروهای تعمیر شده، اقداماتی است که می تواند در کنار بهبود ادبیات نمایندگی ها، سبب افزایش رضایتمندی مشتریان از ایساکو شود.
 
  
 

ارسال نظرات
موضوعات روز