جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۷
آقای ماشین باز بررسی می کند:
دو محصول هیوندای با کد های i10و i20خودروهای عرضه شده توسط کرمان موتور هستند که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شدند. هر دوی این خودرو ها تا پایان اسفند ماه تکمیل ظرفیت فروش دارند.
کد خبر: ۱۰۳۵۱
چرا هیوندای پر فروش شد؟/ استقبال کم سابقه از هیونداییi10 و i20

تیتر20 - کرمان موتور بعد از هیاهوی فراوان دو محصول هیوندای را به بازار عرضه کرد و با استقبالی بی سابقه مواجه شد چراکه در مدت زمانی کوتاه تمامی خودروهای قابل عرضه تا پایان اسفند ماه به فروش رسیدند.
دو محصول هیوندای با کد های i10و i20خودروهای عرضه شده توسط این شرکت هستند که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شدند. هر دوی این خودرو ها تا پایان اسفند ماه تکمیل ظرفیت فروش دارند.این در حالیست که حتی مدل i20در حال حاضرفروش خرداد ماه و تیرماه 96را تجربه می کند.
مصطفی جعفری معاون برنامه ریزی استراتژیک کرمان موتور در خصوص این موفقیت به آقای ماشین باز می گوید که نام تجاری کرمان موتور و محبوبیت برند هیوندای در ایران دست به دست هم دادند تا این دو محصول عرضه شده توسط کرمان موتور با فروش خوبی همراه باشد.
 وی همچنین گفت که در مدت زمان حدود 40دقیقه ظرفیت فروش خودروی هیوندایi20تا پایان اسفند ماه به اتمام رسید که حکایت از استقبال کم سابقه مردم از یک خودرو را دارد.ظرفیت فروش هیوندای i10نیز تا پایان اسفند ماه تکمیل شد و در حال حاضر فروش برای سال اینده این خودرو باز است.
پیش بینی می شود که این دو خودرو در آینده ای نزدیک از پر فروش ترین های بازار باشند و در این کلاس سهم قابل توجهی را از آن خود کنند.این دو خودرو می توانند کار را برای رقبای خود سخت کنند هیوندای i20در این کلاس رقیبی چون تویوتا یاریس و ام جی 3را پیش روی دارد که با توجه به قیمت بالای یاریس بتواند سهم زیادی ازبازار را به چنگ آورد و در سوی دیگر نیز  i10با رقبایی چون میتسوبیشی میراژ وکیا پیکانتو رو به روست که با توجه به قیمت به مراتب کمتر از این دو خودرو می تواند در بازار موفق باشد i10با قیمتی در حدود 71میلیون و 900هزار تومان به فروش می رسد این در حالیست که کیا پیکانتو قیمتی در حدود 75میلیون تومان داشته و میتسوبیشی میراژ نیز قیمت 79میلیون و 800هزار تومان را تجربه می کند .با توجه به قیمت قیمت پایین تر این خودرو نسبت به دو رقیبش می تواند از i10خودرویی موفق بسازد.

ارسال نظرات
موضوعات روز