جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰
هافبک ازبکستانی اطلاعاتی ویژه به کادر فنی استقلال ارایه کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۳

تیتر20 - سرور جپاروف  برای مذاکره با باشگاه استقلال به تهران سفر کرده است دیروز در تست های پزشکی مورد نظر باشگاه که شامل MRI زانو و کمر و همچنین آزمایش خون می شد شرکت کرد. قرار است پاسخ آزمایش خون وی تا فردا آماده شود اما معاینات بالینی امروز روی وی رضایتبخش بوده و این بازیکن از نظر کمر و زانو مشکلی نداشته است.
جپاروف در گفت وگویی با یکی از مربیان استقلال آخرین اطلاعات را به وی ارایه کرده است که این اطلاعات مربیان استقلال را امیدوار ساخت.
باشگاه های ایرانی معمولا تمرینات هوازی و کار با توپ خود را همزمان انجام می دهند که در این روش تمرینی بازیکن یک ماه فرصت می خواهد تا به فرم مطلوب برسد اما نحوه تمرینات برخی تیم های خارجی متفاوت است و آنها ابتدا 10 روز تمرینات هوازی دارند و سپس به مرحله تاکتیکی وارد می شوند.
هافبک ازبکستانی مورد نظر استقلال به این باشگاه اعلام کرده که 10 روز تمرینات هوازی خود را به همراه باشگاه لوکوموتیو انجام داده و درست در روزهایی که این تیم قصد داشته در دوبی کارهای تاکتیکی اش را انجام دهد از آنها جدا شده و به تهران آمده است. 
این اطلاعات رضایت علیرضا منصوریان را به دنبال داشت زیرا حالا خیالش راحت است که اگر جپاروف رسما استقلالی شود نیاز به تمرینات اختصاصی و بدنسازی ویژه ندارد و در کمتر از یک هفته می تواند در قالب تاکتیکی استقلال قرار بگیرد. /کاپ
ارسال نظرات
موضوعات روز