جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
طی چند سال گذشته به خصوص دوران اوج تحریم (سال های 91 و 92) ورودی قطعات چینی به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان کشور افزایش چشمگیری داشت و ایساکو نیز از این موج منفی در امان نماند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰
ایساکو در خروج را به چینی ها نشان داد!

تیتر20 - مدیر عامل ایساکو به تازگی اعلام کرده که سهم قطعات چینی در شبكه خدمات پس از فروش ایران خودرو کاهشی قابل توجه را خواهد داشت.
وی در حالی این خبر را اعلام کرده که طی چند سال گذشته به خصوص دوران اوج تحریم (سال های 91 و 92) ورودی قطعات چینی به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان کشور افزایش چشمگیری داشت و ایساکو نیز از این موج منفی در امان نماند.
با این حال پس از توافق هسته ای و اجرایی شدن برجام که به بهبود و ازسرگیری روابط با برخی خودروسازان دنیا به خصوص پژو انجامید، این امیدواری به وجود آمد که غلظت قطعات چینی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان کم شود.
در همین راستا مدیرعامل ایساکو برای چندمین بار اعلام کرده که سهم قطعات چینی در شبکه خدمات رسانی این شرکت کم خواهد شد. اگرچه این موضوع از جنبه کیفی می تواند اتفاقی مبارک برای مشتریان باشد، اما اگر به درستی مدیریت نشود، ممکن است از لحاظ قیمتی سبب نارضایتی عمومی شود.
قطعات چینی معمولا از قیمت کمتری در مقایسه نمونه های مشابه ایرانی برخوردارند، ضمن آنکه اغلب کیفیت پایین تری را نیز دارند، بنابراین حذف آنها از شبکه خدمات ایساکو باید به شکلی باشد که مشتریان چندان از جنبه مالی متضرر نشوند.
البته در کل می توان کاهش قطعات چینی را در شبکه ایساکو اتفاقی مثبت قلمداد کرد، زیرا مشتریان می توانند به قطعات اصل دسترسی پیدا کرده و تا حد زیادی خیال شان بابت کیفیت راحت باشد.
اما نکته دیگر در مورد کاهش سهم قطعات چینی در شبکه ایساکو این است که مدیرعامل این شرکت هیچگاه عدد و رقمی رسمی در این مورد اعلام نمی کند. به عبارت بهتر، ایساکو اگرچه همواره طی یک سال گذشته از کاهش قطعات چینی در شبکه خود می گوید، اما اینکه حجم این قطعات چقدر بوده و به چقدر خواهد رسید، همچنان نامعلوم است. در این شرایط بهتر است مسوولان ایساکو با اطلاع رسانی دقیق در این مورد، مشتریان را به طور کامل در جریان کاهش و حذف قطعات چینی از شبکه خدمات خود قرار دهند.
 

ارسال نظرات
موضوعات روز